Cora Carmack - Összpróba


A következő szintén Cora Carmacktól, az Összpróba.
Rövid kis töltelék story vagy csak gyorsan átrágtam magam rajta, mert csak úgy olvastatja magát (mondjuk úgy jelent meg mint 1.5). Egyszerűen lehengerlő, de tényleg, az élet fontos állomásait eleveníti meg és egészen filozofikus módon közelíti meg. Megismerkedni a vőlegényed barátaival még egyszerű, de a családjával?! Főleg úgy, hogy a tudtod nélkül partit rendeznek, ahol a szerelmed régi exei is megjelennek, nem egy sétagalopp. Na, és még ott az az apró, ám fontos kérdés: „Terhes vagy?”. Én sem tudom, hogy sajnálom-e a végét vagy sem, de egy biztos, ez nem a vég.
≈Én nagyon élveztem, és arra ösztönzött, hogy elolvassam a 2 részt is. Remélhetőleg ezzel nem vagyok/leszek egyedül!
10/9

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Guillaume Apollinaire: Tizenegyezer vessző

Tiffany Reisz: A szirén (Eredendő bűnösök 1.)

Kresley Cole - Az álmok sötét harcosa

Kresley Cole - A tél halálos csókja

Megint esik, szerda