A '16-os év összegzése



Ez az év igen pörgősre sikeredett, annak ellenére, hogy kevesebb könyvet olvastam, mint eddig bármikor:)
Akkor mégis mi történt? Mert az biztos, hogy rettentő gyorsan elrepült az idő...
Először is, egy fantasztikus kis baráti körre sikerült szert tennem a Kildara révén, ami a bloggerekkel kialakított családias kapcsolaton túl, rengetek könyves találkozót, kiadóktól kapott könyveket, és írókkal való megismerkedést is eredményezett. Köszönöm ezt, jó a Kildarához tartozni!
Emellett itt, az oldal írói közösségében is beállt egy-két változás. A legnagyobb pozitívum, hogy '16-ban csatlakozott kis közösségünkhöz MeowMimi, aki humorával és leleményességével igencsak feldobta/feldobja a mindennapjainkat:) Vele és NightFlowerCaptainnal vált vállnak vetve továbbra is folytatjuk azt, amit elkezdtünk. Olvasunk, írunk, mindezt nektek! Meg egy kicsit magunknak is;)
Mégis észrevehettétek, hogy egy tagtól megváltunk. Ennek ellenére nem lettünk kevesebbek, csak még erősebbek és elszántabbak!
Na, de nem nyújtanám hosszúra a mondandóm, nehogy unatkozzatok. Csak egy kis apró statisztikát bírjatok még ki:)

Idén elolvasott könyvek:
Ugyan csak magamról beszélhetek, nem mindannyiunk könyves terméséről, így 63 darab könyvet sikerült idén elolvasnom, ami 19878 oldalt jelent. Erre, azért büszke vagyok:) De arra már nem annyira, hogy 2 darabot félbehagytam... Érdekesség, hogy ez napi 55 oldalt jelent, vagy azt, hogy nagyjából 11 egész napot olvastam át az évből:)
Szóval a 63 kötetből összesen 50 könyvről írtam.
Ebből pedig 12 darab könyvről, amit a Kildara, és a kiadók jóvoltából kaptam. Plusz még nálam csücsül 3 kötet, ami idénre csúszott át.

Beszerzett könyvek:
Twister Mediától: 4 db
General Presstől: 5 db
Agave: 1 db
Fumax: 3 db
Íróktól: 2 db (John Cure, Leda D'Rasi)
Ajándékba kaptam: 7 db
Vettem: 3 db 
Ebből azért látszik, hogy kapni jobban szeretek, mint magamnak venni:)

A blogról:
Elmúltunk 2 évesek!!!
Összes bejegyzés: 125 db Ebből kismillió Book Tag, amiknek nagyon is a szerelmeseivé váltunk:) Sok pedig találkozós beszámoló, vagy borító boncolgatós bejegyzés, mert ezekről is beszélni kell:) Mégis elmaradtunk 2015-ös évtől, de nem sokkal, mindössze 30 bejegyzéssel.
Leglátogatottabb bejegyzés: MeowMimi- Kötelező olvasmányok
Leglátogatottabb hónap: 2016 január Talán a téli hónapok jobban a géphez kötik az embereket;)
Rendszeres olvasók: 16 fő KÖSZI NEKTEK!<3

Top könyvek:
A '16 évet toronymagasan viszi a Nyugalom tengere, és a Harry Potter sorozat. Most nem kezdenék el áradozni, mert mindannyian itt alszunk el, annyit írhatnék... Természetesen avattam még kedvenceket, de nem tudták túlszárnyalni a fent említetteket.

Könyves élmények:
Talán mondhatom azt, hogy bevállalós voltam. Mire is gondolok itt? Arra, hogy nem egy, számomra új műfajjal ismerkedtem meg, aminek az lett az eredménye, hogy kinőttem a 'csakaromantikusokatkeresem' korszakomból, és nyitok más felé. Lehet, hogy néha vissza-visszatérek, vagy könnyedebb témák felé veszem az irányt, de egy biztos, mostantól megpróbálok változatosan olvasni.
A könyveken túl, 2016-ban rengeteg könyves találkozón vettem részt. Mindegyik hihetetlen élmény volt, főleg azok, ahol írókkal lehetett hosszan társalogni. Komolyan, ezt mindenkinek ki kéne egyszer próbálni!
És végül elkészítettem életem első interjúát is, méghozzá a Nemzetközi Könyvfesztivál szervezőjével.

Ez volt a 2016-os évem. A legjobb tudásom szerint próbáltam meg mindent összeszedni, és emellett rövid maradni, mindezt úgy, hogy irtó feledékeny vagyok. Mégis remélem, hogy úgy ahogy, de sikerült, és mégsem untátok el magatok;)
Még jó sokáig nem szabadultok tőlem/tőlünk!
Szép napot, és sikeres új évet!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Guillaume Apollinaire: Tizenegyezer vessző

Tiffany Reisz: A szirén (Eredendő bűnösök 1.)

Kresley Cole - Az álmok sötét harcosa

Kresley Cole - A tél halálos csókja

Megint esik, szerda