Szerdai ijesztgetés

Közeleg a Halloween, az ijesztő filmek, a furcsa jelmezek, és a cukorka kicsaló gyerekek napja. Mindezen borzongató események örömére gondoltam eltölthetünk egy kis időt "A galád családdal". Méghozzá book tages formában, ha már nálunk nem akkora divat az ünneplése.

1. Morticia Addams, a boszorkányos anya,
A kedvenc boszorkányos könyved:
Csak, hogy ne megint a Harry Potterrel példálózzak (pedig nagyon is kedvenc;)), mély gondolkozásba bocsátkozom. 
Több lehetőség is fenn áll, amik közt nem választanék, például potenciális jelölt Kresley Cole néhány könyve, a Halhatatlanok alkonyat után sorozatból, vagy a Bíborhajú sorozat (amit újra kéne olvasni a következő rész megjelenése előtt). Biztos van még, de mélyebbre nem tudok ásni, bár az is lehet, hogy a boszorkányok terén kicsit rosszabbul állok, mint a vámpírokkal, meg a farkasokkal. 
Szóval, ha tudsz jó boszorkányos könyvet, akkor kommentbe vele! Kicsit javulnia kéne a boszorkányos-könyv mutatómnak. Köszi;) 

2. Gomez Addams, a szerető apa.
A kedvenc nem létező apukád:
Nagy hatással volt rám az elmúlt hetekben a Kígyók sziszegése. Így, ha könyves apukát kéne magamnak választanom, Peter lenne a jelöltem. Bátor, vakmerő, jó lelkű, őszinte, egy igazi példakép, és nem mellesleg nagyon is házias. Szóval mellette tuti nem éheznék, sőt el is híznék;) 

3. Fester bácsi, az elektromosságot generáló.
Egy könyv, mely úgy felvillanyozott, hogy képtelen voltál másról beszélni:
Elhatároztam, hogy nagy nyomozásba kezdek, és kikérdezem a csapatot, hisz végül is ők voltak a hallgatóság. Ennek eredményeképpen sikerült egy embert megkérdeznem... Ám az ő szava is sorsdöntő, így a Hopeless sorozat az ideillő. Bár megjegyezném, hogy ez a legutóbbi, amiről sokat csacsogtam, mert NightFlowerCaptain szerint minden könyvről sokat beszélek... Akkor is, ha nem kérdeznek:D

4. Wednesday Addams, a halálmániás.
Egy általad halálra ítélt karakter:
Szerintem még mindig nem jutottam el arra a szintre, hogy meg akarjak bárkit is ölni, ha csak elméletben, vagy képletesen is. Bármilyen gonosz, rossz, visszataszító, undorító is legyen egy szereplő, ő a szükséges rossz. Segítségével még jobb fényben tűnnek fel a szívünknek kedves karakterek. Vagy esetleg ők segítik olyanná válni az adott szereplőt, amiért szimpatikusnak tartjuk, így nem írnám ki őket sehonnan. Ezenfelül sokszor előfordul, hogy a könyv világában sanyarú sorsuk utoléri őket, szóval a probléma megoldva;)


5. Pugsley Addams, a sátáni gonoszkodó.
A kedvenc gonosz szereplőd:
Sebastiant nehéz elfelejteni... Nagyon ambivalens, és groteszk érzéseket képes kiváltani az emberből. Nem kívánnék spoilerezni azoknak, akik még nem olvasták a Mennyei tűz városát, de egyet biztos elmondhatok, nem minden az, aminek elsőre gondolnád. Koránt sem... 

6. Lurch, a Frankensteinzombi.
A kedvenc adaptációd:
Mint már korábban írtam, nem vagyok nagy híve az adaptációknak. Sőt próbálom kerülni őket. Persze akad egypár, de azt már a végtelenségig szajkóztam.. Hátha a hamarosan megjelenő Legendás lények és megfigyelésük film elnyeri a tetszésem:)

7. Nagymama, az igazi, hagyományos boszorka.
A kedvenc klasszikus horror könyved:
Szégyenszemre ilyenem nincs.. Süllyedjek el! 
Valahogy még nem jutott rá időm, vagy nem került a kezembe egy sem. De azért nem olyan szőrnyű a helyzet, mert a Draculának egy változatát olvastam, és az majdnem beleillik a meghatározásba;)
Mentségemre, ha NinjaDeltoidMacska olvas egy jó kis klasszikus horrort elmeséli, szóval képben vagyok, csak nem feltétlenül én olvastam az adott könyvet.

8. A saját horror könyveid.
Mind együtt egy kép erejéig:
Hát nem mind horror... Akad olyan, ami több műfajt is felölel, mint a pszichothriller, a misztikus thriller, simán csak thriller, a krimi, a fantasy, és a science fiction. Szóval nem nagyon tudtam szétválasztani:) 
És íme mind:


9. Idei Halloween.
Tervek:
Sajnos, vagy sem, de tavalyhoz képest elmarad a beöltözés és a sminkelés, egy jó kis külföldi túrának köszönhetően, Na, majd ott a romániai hegyekben, a sötétben egy kis horror-mesélős-éjszaka meg fogja hozni a hangulatot. 


10. Halloween-i filmek.
Egy pár borzongatós alkotás:
Őszintén, rengeteg horrort, thrillert nézünk itthon a családdal, de nem vagyok az az ijedős fajta.. Pedig már elég sok mindent láttam, csak hogy konkrét Halloween-i filmeket említsek:
-Adsz vagy kapsz
-Halloween (fogalmam sincs hány részét)
-és több most nem jutott eszembe:D
Ha esetleg gyűjtöd a filmötleteket, amivel riogathatód a környezetedben lévőket Mimi ellát pár jó tanáccsal

Ennyi lett volna szabad fordításban, a Halloweent beharangozó tag. Az eredetit itt lelitek. 
Remélem mindenkinek rémesen jól telik majd az ideje... A lámpát ne oltsátok le;)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Jamie McGuire - Gyönyörű megváltás

Guillaume Apollinaire: Tizenegyezer vessző

Jeff Kinney: Egy ropi naplója

A. O. Esther interjú – avagy bepillantás az Eszter életébe, érzéseibe és álmaiba

Jamie McGuire - Gyönyörű esküvő