R.I.P. it or Ship it kihívás

Vendégbejegyzés - Lollynymph

Ma egy nagyon érdekes kihívásszerű dologgal készültem, amit egyébként régebben már NinjaDeltoidMacska is megcsinált és úgy éreztem, hogy ezt nekem is muszáj! Tudniillik én akármilyen könyvet olvasok vagy akármilyen filmet nézek meg, biztos, hogy shippelek benne valakiket. De tényleg mindig. Úgyhogy a "R.I.P. it or Ship it" tag szerintem igazán az én asztalom lesz. c: 

Bővebben a szabályok: 
- Írd le a különböző karakterek neveit papírfecnikre. A szám lényegtelen, csak párosan legyenek!
- Tedd bele őket egy pohárba/tálba/kalapba!
- Húzz ki két nevet, valahogy rögzítsd az olvasók számára!
- Már csak dönteni kell. Kíváncsi vagy, milyen lenne a két szereplő kapcsolata (Ship It), esetleg kapásból tudod, hogy ebből csak baj lenne (R.I.P. It)?

Én 20 nevet írtam fel, tehát 10 párost fogok kihúzni. Lássuk is őket! *izgatott tenyérdörzsölgetés* 

1. Britt-Marie (Itt járt Britt-Marie) és Simon (A végzet ereklyéi-sorozat)
Oookay. Britt-Marie egy tündér, de megvan vagy 60 éves, konkrétan csak az anyukája lehetne Simonnak. Vagy még inkább a nagyija. Szóval azt hiszem, ezt a párost inkább hanyagolnám, de azért biztos vicces lenne, ha egymásba habarodnának. 

RIP IT

2. June Iparis (Legenda-trilógia) és Newt (Útvesztő-trilógia)
June-nak pasija van, akit imádok egyébként, Newt-ot pedig egészen, khm... másvalakivel shippelem... De tudjátok, mit? Legyen! Komolyan, szerintem ütős páros lennének, mindketten bátrak, erősek, jól harcolnak és tök jól elboldogulnának együtt valami jó kis öldöklős-disztópikus világban. 

SHIP IT

3. Aaron Stewart (Magisztérium-sorozat) és Augustus Waters (Csillagainkban a hiba)Nem, mert Aaron az enyém. ^^ Neem, oké, oké választani fogok, mert muszáj. Végülis azt hiszem, nem lennének rosszak együtt, bár Aaron elég fiatalka még, de mind a ketten iszonyú kedvesek, figyelmesek és nagyon tudnak szeretni, úgyhogy ki tudja, talán működnének együtt. 

SHIP IT 

4. Peeta Mellark (Éhezők viadala-trilógia) és Tamara Rajavi (Magisztérium-sorozat)Hmm.... Hmmmm. Nehéz kérdés. Ha Tamara személyiségéből indulunk ki, szerintem nehezen tudna elviselni valakit, aki annyira ragaszkodó és hősszerelmes típus, mint Peeta. Viszont ha jobban belegondolok, hasonlítanak szerintem Katniss-szel és ha ebből indulunk ki, akkor akár még egymásba is szerethetnek. De inkább a nem felé billen a mérleg nálam. 

RIP IT

5. Maergery Tyrell (Trónok harca-sorozat) és Perselus Piton (Harry Potter-sorozat)
Jézus az égben... Úristen. Csak képzeljétek el, milyen páros lennének ők ketten. A mogorva, erős 40-es, zsíros hajú Piton professzor és a mindig jólelkű, szépséges tizenéves királynő. Wow. Annyira bizarr ez a kép, hogy inkább lépjünk gyorsan tovább. 

RIP IT

6. Thomas (Útvesztő-trilógia) és Kevin (Beszélnünk kell Kevinről)Vicceltek? Kizárt dolog. Kevin egy tömeggyilkos pszichopata, Thomas meg konkrétan maga a szentlélek. Ha már itt tartunk, szerintem Kevinnek esze ágában sem lenne elmozdulni az Útvesztőből, nem is érdekelné semmi. Bár igazából szerintem nincs is olyan ember, akivel Kevint romantikus formában képes lennék elképzelni. Vagy egyáltalán bármilyen formában az emberi kapcsolatok terén... Szóval a lényeg, ezek ketten egyértelműen soha, soha, semmilyen körülmények között. 

RIP IT

7. Leonard Peacock (Bocsáss meg, Leonard Peacock!) és Jack Merridew (A Legyek Ura)Na, ez se lenne egy mindennapi páros, az biztos. Eleve Jack nem is tudom, 13-14 éves körülbelül? És imádom, de tény, hogy beszámíthatatlan. Ami mondjuk valahol Leonardra is igaz, viszont mellé egy sokkal komolyabb, melankolikusabb, művészlelkületűbb társat tudok elképzelni, mint Jack. Inkább olyan mentorfélének tudnám elképzelni őt mellé. De szerelmileg nem működne a dolog. 

RIP IT (?)

8. Draco Malfoy (Harry Potter-sorozat) és Callum Hunt (Magisztérium-sorozat)Nos, pozitívumként elmondható, hogy legalább nagyjából egyidősek... Viszont nem hiszem, hogy jól kijönnének egymással. Malfoy konkrétan a Harry Potter világának Jaspere, őt pedig Call elég erőteljesen ki nem állhatja... Maximum egy kis szarkazmustól csöpögő csipkelődést tudnék elképzelni közöttük. 

RIP IT

9. Arya Stark (Trónok harca-sorozat) és Viggo Delling (Pax-sorozat)Végre egy korban is nagyjából passzoló páros! És meg kell mondjam, most, hogy belegondoltam, arra jutottam, hogy irtó cukik lennének együtt. Mindketten nyughatatlanok és vérbeli bajkeverők, főleg Viggo, szóval szerintem abszolút passzolnak, nagyon adom ezt a shippet! 

SHIP IT

10. Cadence Sinclair (A hazudósok) és Charlie (Egy különc srác feljegyzései)Nem is rossz így utolsónak... Nem lenne a világ legizgalmasabb páros, de tényleg nem rossz. Mindketten eléggé magukba fordulók meg furcsák, szerintem összepasszolnának. 

SHIP IT


Ennyi lett volna ez a shippelős poszt mára, én nagyon élveztem, ha van kedvetek, próbáljátok ki ti is!

MeowMimi~

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Guillaume Apollinaire: Tizenegyezer vessző

Kresley Cole - Az álmok sötét harcosa

Diana Wynne Jones: Az égi palota (Palota 2.)

Tiffany Reisz: A szirén (Eredendő bűnösök 1.)

Kresley Cole - A tél halálos csókja