Szerdai fa imádat

A minap leltem erre a képre, ami igazán megfogott és beindította könyves fantáziám!
Hogy ez mit is jelent?
Egy újabb Book Taget tőlem, pár idézettel! Főszerepben a fákkal, mert nélkülük nem itt tartanánk!:)

1. "Ha én fa lennék, semmi okom nem lenne rá, hogy szeressem az embereket." - Maggie Stiefvater: The Raven Boys – A hollófiúk
avagy egy könyv utálatos szereplőkkel

Nem vagyok egy túlságosan utálkozós típus, de mindig akad egy-két karakter, akiktől a falnak mennék...vagy inkább ők menjenek a falnak. Szóval így éreztem magam Az utolsó dal olvasásakor is. Pontosabban csak néhány részénél, ahol felbukkant az a bizonyos alak... De szerencsére nem neki, róla íródott ez a könyv, így nem sok vizet zavart:)

2. "Annyi növény van itt, erre pont egy olyanba ütközünk, ami visszaüt." - J.K. Rowling: Harry Potter és a Titkok Kamrája
avagy egy igazán ütős könyv

Nem lenne szép felhozni pont azt a sorozatot, amiből az idézet van, igaz? Ezért kénytelen vagyok kutakodni egy kicsit, hogy teljes mértékben egy ideillő könyvet említhessek...

Ugyan még nem írtam róla, de már nem kell sokat várni rá, a választásom Az Égett-hegyi könyvtárra esett.
Mit is mondjak? Csak enyhe kifejezés az, hogy ütős, inkább rendesen képen töröl, hogy utána csak pislogsz... Jobb esetben:)


3. "Tudtad, hogy minden elkapott levél egy boldog napot jelent?" - Maggie Stiefvater: Shiver – Borzongás
avagy egy boldogságosan boldogságos könyv, minden dráma nélkül

Nem is vagyok benne biztos, hogy ilyen létezik egyáltalán. Most komolyan, miért nehezítem a saját munkám?! Megint csak egy kisebb fejtörés következik... Nem, nincs ilyen, hisz kell a dráma, attól olyan felfokozott, még inkább kínzó, és olvasásra késztető.
Tehát egy boldogságosan boldogságos könyvet kaptok, de drámával fűszerezve. Ó, hogy mennyi ilyen van, és, hogy mennyi ilyet imádok! Nehéz a választás, de még mindig örök kedvenc a Nyugalom tengere, és képtelen vagyok nem belevenni a felsorolásba. Bocsi, hogy sokszor hozom fel, de ilyen jó!

4. "A fák élnek, a műanyag nem." - Dan Wells: Nem vagyok sorozatgyilkos
avagy egy élő, lélegző sztori, ami nem hagy nyugodni

Rögtön kettőt is mondanék, a Vörös betűkkelt és a Hopelesst. Ám mivel a másodiknak még nem jutottam a végére, így kénytelen vagyok az elsőt választani, mert arról már tudok véleményt alkotni.:) Szóval a Vörös betűkkel, egy új világkép, egy fantasztikus sztori, egy kiismerhetetlen társaság, és millió titok. Meg persze sok minden más is, ami nyughatatlanságot szülhet.

5. "A fák között elvész a perspektíva. Meg az irány. Talán maga az élet is ilyen." - Charles Martin: Hegyek között
avagy egy könyv, amiben elvesztél

Talán soha nem is találok ki belőle... Mármint a Harry Potter sorozatból. Lehet, sokat hozom fel, de egyszerűen képtelen vagyok kiszakadni belőle, és nem is akarok. Már a részemmé vált, magammal hordozom. Ez van, és én imádom!
+1: "Úgy rémlett, mintha az összes fák suttogva beszélnének, híreket és mindenféle fondorlatokat közölnének egymással valami ismeretlen nyelven; az ágak meg ide-oda hajladoztak és markolásztak, pedig nem is fújt a szél." - J. R. R. Tolkein: A Gyűrű Szövetsége
avagy egy párbeszédekben gazdag könyv

Mostanában van egy igazán kedvenc sorozatom a párbeszédeket tekintve, ez pedig nem más, mint a Jók és Rosszak Iskolája. Egyszerűen szórakoztató, elmés, és imádnivaló. Képes vagyok hosszú másodperceken át csak nevetni, de úgy hogy már a szemem is könnyezik. És örülök, hogy a most olvasott Hopeless egyes részeinél ugyanezt élem át. Az sem érdekel, ha ferdén néznek rám a buszon!


Ez csak néhány önkényesen kiválasztott idézet, pár kiemeléssel, hogy lehessen könyvet társítani hozzá. Ám idézetek százai rejtőznek még, sokkal több mögöttes tartalommal. És természetesen lehet más kulcsszót alkalmazni, ha nem szeretnéd a fákat előtérbe helyezni:) Minden a fantáziádon múlik
Remélem tetszett, és kedved kaptál egy kis idézet vadászathoz!
Szép napot neked!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Guillaume Apollinaire: Tizenegyezer vessző

Tiffany Reisz: A szirén (Eredendő bűnösök 1.)

Kresley Cole - Az álmok sötét harcosa

Kresley Cole - A tél halálos csókja

Megint esik, szerda