Művészetes book tag

Vendégbejegyzés - NinjaDeltoidMacska

A könyv olvasás mellett a másik kedvencem a művészetek, így gondoltam miért ne lehetne összeolvasztani a kettőt, egy book tagben?
Végül remek segítséget kaptam, MeowMimitől, Kockacicától, és Dandusztól.
Köszi lányok a segítséget!
Georges Seurat: Vasárnap délután a Grand Jatte szigetén - Egy könnyű olvasmány, amit egy vasárnap délután alatt elolvashatsz
A Végzet Ereklyéi sorozat külön novellás kötetei, mind a Bane krónikák, mind az Árnyvadász akadémia mindenképp ide tartozik! A legtöbb könnyed, vidám, és feldobódsz tőle az a pár, ami pedig kevésbé boldog hangvételű sem veszi el az életkedved.

Delacroix: A szabadság vezeti a népet- Egy könyv, aminek a végétől népfelkelést akartál szítani
Minden egyes Pax rész függő vég! FÜGGŐ VÉG MINDENHOL! De az Oh, boy!-tól is téptem a hajam, mert irreálisnak éreztem a szirupot a végén.

(Dandusz választása) Edvard Munch: Sikoly - Egy könyv, amitől csak fogtad a fejed hogy ÚRISTEEEN
Magiszterium. Jó, elég sokszor mondtam már, de tényleg. Az a vég.... ÚRISTEN. És persze Jamesh Dashner: Halálkúrája is (soha nem bocsátom meg a 250. oldalt... soha)

Caravaggio: A fiatal beteg Bacchus - Egy könyv, amibe szinte belebetegedtél
(Fun fact: Caravaggio saját magát festette le betegen Bacchusként)
A Hyeonseo Lee – David John: A lány hét névvel, vagy Jack Katcum: A szomszéd lány. Mindkettő felkavart majdhogynem hasonlóképpen. Az elolvasásuk után, és közben is, rengeteg mindenen gondolkodtam.
(Kockacica választása) Leonardo da Vinci: Az anghiari csata - Egy könyv, mögöttes tartalommal/ rejtett üzenettel(Fun fact: Pontosan nem tudni, hogy néz ki a freskó, mivel egy másik alatt van. Azt pedig nem engedik a műkincsvédők leszedni.)

Talán meglepő de a Percy Jackson sorozat. Mármint, belegondolva a főszereplőnk egy hiperaktív, diszlexliás, bajkeverő rossz családi háttérrel, és hős lesz!Minden elszenvedett sérelem után is képes győzni ami szerintem egy nagyon pozitív üzenet.
(Kockacica választása) Szinyei: Léghajó - Egy könyv, ami a felhők fölé emelt
Jeff Kinney:Egy ropi naplója. Még tíz kötet után, és annak ellenére, hogy nem én vagyok a célközönsége, feldob és megnevettet.
(Meowmimi választása) Botticelli: Venus születése - Egy könyv, amitől úgy érezted újjászülettél
Lionel Shriver: Beszélnünk kell Kevinről. Olyan sok mindenről szól, hogy bizonyos dolgokról már mindig ez a könyv fog beugrani. Ha újjá nem is születtem, mindenképpen formált.
(MeowMimi választása)Monet: Tavirózsa sorozat - Egy sorozat, ami a végére kivirágzott
Dan Wells: Nem vagyok sorozatgyilkos sorozata. Alapból nagyon jól indult, de egyre csak jobb és jobb. Alig várom, hogy megjelenjen az ötödik rész!
(MeowMimi választása) Van Gogh: Csillagos éj - Egy könyv, ami úgy felidegesített hogy legszívesebben levágtad volna a fél füledet
(Fun fact: A közhiedelemmel ellentétben Van Gogh "csak" a fülcimpáját vágta le)
Én továbbra, és kitartóan is Victoria Aveyard: Vörös királynő-jére szavazok. A szereplők fele puding, a sztori úgy van össze celluxozva más történetekből. Egyszerűen csak brrr...
Klimt: Három életszakasz - Egy könyv, amit életed során bármikor elővehetsz
Mi mást lehetne ide választani, mint a Kisherceget? Az egyik kedvenc könyvemet, az egyik kedvenc festményemmel párosítva.
Kisebb korunkban még tetszetős a kalandos történet, idősebb fejjel pedig egyre több mindent fedezünk fel benne.



Ez lett volna hát a saját book tagem. Mindenkinek ajánlom akár ezekkel a művekkel, akár a saját kedvencekkel is :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Jamie McGuire - Gyönyörű megváltás

Guillaume Apollinaire: Tizenegyezer vessző

Jeff Kinney: Egy ropi naplója

Anne Rice: A kárhozottak királynője (Vámpírkrónikák 3.)

Jamie McGuire - Gyönyörű esküvő