Reread, rewrite, burn (Könyves kihívás)

Vendégbejegyzés - Lollynymph

Mostanában rengeteg könyves kihívásos videót néztem és közülük nem is egy annyira megtetszett, hogy nekem is muszáj néhányat megcsinálnom! c:

Úgyhogy vágjunk is bele a maiba, ami a Reread, rewrite, burn névre hallgat, és az a lényege, hogy felírunk egy csomó könyvet kis cetlikre, majd körönként hármat kihúzunk. Ebből a háromból pedig el kell döntetnünk, hogy melyiket olvasnánk újra, melyiket írattatnánk újra az írójával és melyiket égetnénk el. Választani muszáj! ;)

Nem is húzom tovább a szót, nézzük a könyveket! Azt megemlítem előre, hogy én CSAK a kedvenceimet írtam fel. (Miért gondoltam, hogy ez egy jó ötlet?!) 

1. kör
  • Champion (Legenda trilógia 3. rész) 
  • Beszélnünk kell Kevinről 
  • Az útvesztő (Útvesztő trilógia 1. rész) 
Jajj... Jajj, ne. Miért hittem, hogy ez a játék jó buli lesz? Az holtbiztos, hogy a Kevint fogom újraolvasni, mert... Mert hát a Kevin az Kevin és pont. Az útvesztőt íratnám újra, és a Championt égetném el, de csak azért, mert nem ez a kedvenc kötetem a trilógiából, hanem a második. 

2. kör
  • Csontváros (Végzet ereklyéi-sorozat 1. rész)
  • Az ember, akit Ovénak hívnak
  • Kardok vihara (Tűz és jég dala-sorozat 3. rész)
Oké, ez azért már egy kicsit jobb, de azért még mindig kínzás. Szerintem újraíratom a Kardok viharát, hogy még több vért, még több ágyjelenetet és még több Jaime Lannistert írassak bele. Az Ovét biztosan nem fogom elégetni, szóval... Bocsi, Csontváros!

3. kör
  • Az emlékek őre
  • 1984
  • A nagy Gatsby
Ez egy könnyebb kör szerencsére. Hmm... Mindegyikből van film, és mindegyik király, de Az emlékek őre a legjobb. Szóval újraolvasom Az emlékek őrét, újraíratom az 1984-et (bár nem tudom, mit lehetne még tökéletesíteni rajta) és elégetem A nagy Gatsbyt, amit ugyan imádok, de a film szerintem jobb, mint a könyv. 

4. kör
  • Aristotle és Dante a világmindenség titkainak nyomában
  • A kis herceg
  • A ragyogás
Sírjunk együtt.... Ez a döntés egy kínzás. Muszáj elégetnem A ragyogást... Pedig King egy zseni. De a legnagyobb kedvenceimet nem tudom beáldozni. Mondjuk, hogy újraolvasnám a Dantét és újraíratnám A kis herceget, talán a végét megváltoztathatnák olyanra, mint a filmben. 

5. kör
  • Egy ropi naplója: Rodrick, a király (Egy ropi naplója-sorozat 2. rész) 
  • Az éhezők viadala (Éhezők viadala-trilógia 1. rész)
  • Harry Potter és a tűz serlege (Harry Potter-sorozat 4. rész) 
Uram segíts... Egy valamiben vagyok biztos, ami pedig az, hogy soha-soha, semmilyen körülmények között nem lennék képes elégetni a Harry Pottert, szóval azt fogom újraolvasni. Újraíratnám az Éhezők viadalát, mert nem ez a kedvenc részem belőle, hanem a második, szóval az elsőn biztos van még mit javítani. És vérző szívvel, de elégetem a kedvenc Ropi-könyvemet. *zokog* 

Ennyi lett volna ez a kis tag, meghoztam minden nehéz döntést és választottam, most rajtatok a sor! ;) 

MeowMimi~


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Guillaume Apollinaire: Tizenegyezer vessző

Kresley Cole - Az álmok sötét harcosa

Diana Wynne Jones: Az égi palota (Palota 2.)

Tiffany Reisz: A szirén (Eredendő bűnösök 1.)

Kresley Cole - A tél halálos csókja