Beteges szerda

Ma rengeteg book taget néztem meg, de vagy túl hosszúnak találtam őket az egészségi állapotomhoz, vagy egyszerűen nem voltak rá könyveim. Ki gondolta volna, hogy nem olvasok rossz könyveket? Csak nagy-nagyon ritkán, azt is csak kényszerből. Aztán eszembe jutott, hogy egy kívánság szerdával rukkolok elő, mire ledöbbentem és rájöttem, hogy konkrétan nem szeretnék egy könyvet se, most rögtön, mert kilenc millió van a várólistámon, amiről már eleget beszéltem.
Szóval arra jutottam legvégül, hogy megosztom veletek egy régóta őrlődő ötletem. Ez nem más, mint a blog új külcsínje, és belcsínje maga. Tehát, új kinézet, új facebook oldal, új bármi.

És ezúton szeretném a segítségeteket kérni a megalkotásában, hisz végső soron ti vagytok azok, aki használják az oldalt. Ha van bármi ötletetek, kívánságotok a blog mibenlétét illetően, írjatok
-egy e-mailt (kockacicablog@gmail.com),
-egy hozzászólást,
-egy üzit a facebbokon,
-bármit.

Tényleg minden ötletnek örülök, és meg is próbáljuk majd a többiekkel beleépíteni az új oldalba.
És mivel nem akarom elkapkodni, valamikor április elején következik majd be ez az ominózus változás!

Addig is folytatjuk így, és várjuk az ötleteiteket!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Guillaume Apollinaire: Tizenegyezer vessző

Kresley Cole - Az álmok sötét harcosa

Tiffany Reisz: A szirén (Eredendő bűnösök 1.)

Megint esik, szerda

A. O. Esther interjú – avagy bepillantás az Eszter életébe, érzéseibe és álmaiba