Díjszerda

Bár Book Taget akartam ez ezerszer fontosabb! Szintén az első díjas posztom, és felettébb boldog vagyok, hogy én is (mi is) kaptunk ilyet!
Szóval a lényeg, nagyon köszi Mimi, hogy ránk gondoltál, ha létezik visszaküldés biztos megkapod!:)
Akkor kezdjük is el!

Tennivalók:
1. Köszönd meg a díjat és tedd ki, hogy kitől kaptad! 
2. Olvasd el annak a blogját, akitől a díjat kaptad!
3. Írj 12 dolgot az illető blogjáról!
4. Írj 12 dolgot a saját blogodról!
5. Válaszolj 12 kérdésre!
6. Tegyél fel 12 kérdést a saját blogoddal kapcsolatban!
7. Kommentelj annak a blogján egy fejezethez/bejegyzéshez, akitől a díjat kaptad, hiszen mindenkinek jár a visszajelzés. Ez lehet kritika, vélemény, a lényeg, hogy építő jellegű legyen!
8. Cseréljetek linket!
9. Küld tovább a díjat 12 embernek!



12 dolog Mimi blogjáról:
1. Alig várom a meglepetésed!
2. Az egyik kedvenc bejegyzésem tőled a mozis...Milyen igazad van!
3. Imádlak olvasni, azért is, mert olyan benyomást kelt a betűtípusod mintha írógép írta volna.
4. Mostanában mintha ritkábban említenéd a barátaidat.:D
5. Én is szeretem megnyomni egy hosszan írt bejegyzés végén a 'Közzététel' gombot.
6. Hallgattam rád és megnézetem a Hős6ost.
7. Mindenről írsz, ami csak tetszik, vagy eszedbe jut.
8. Megajándékoztál ezzel a díjjal! (köszi)
9. Tuti, hogy több mint 10 dolgot szeretsz.
10. Odavagy a horrorért, de csak a jóért. Ezt becsülöm.
11. Vicces vagy.
12. Imádom az aranyköpéseidet!

12 dolog rólunk:

1. Elmúltunk 1 évesek!
2. Mind macskaszeretők vagyunk.
3. Mind a hárman más stílust kedvelünk...Nagyjából.
4. Saját kollázsokat készítek (KockaCica) a facebook oldalunkra.
5. Mindig van heti két bejegyzés minimum, csak akkor nem, ha nincs.
6. Törekszünk az aktualitásra.
7. Nem rég szerződtem a Mogul Kiadóval!
8. Kévés időnk van írni...De szerintem ez jó néhány diákblogger problémája.
9. Naponta több e-mailt kapok, hogy küldjem már el azt vagy ezt a könyvet... És ne haragudjatok, de több okból sem teljesítem ezeket a kéréseket!
10. Eddig több mint 16.000 oldalmegjelenítésünk volt!
11. Külföldi olvasóink is vannak.
12. Szeretjük ezt csinálni!

12 kérdés és a válasz tőlem (remélem nem gond, hogy csak én töltöm ki):
1. Jártál már korábban a blogomon vagy a díj kapcsán találtál rá? -Mondhatni rendszeres olvasó vagyok!:)
2. Tetszik a kinézete? - Imádom, főleg a kis tigrist.
3. Melyik bejegyzésem tetszik a legjobban? :3 - A mozis, talán, de mindet szeretem :)
4. És melyik a legkevésbé? - Nincs??:D Passz, de szerintem nincs.
5. Miről olvasnál tőlem szívesen? - Az urbexről...:D
6. Mit gondolsz az írások stílusáról? - Olyanok mint te, humorosak és imádni valóak.
7. Ha egy szóval kellene jellemezned a blogom, mi lenne az? - Felüdülés.
8. Ha a jövőben esetleg a rajzaimat, mindenféle kreatív projektjeimet is megosztanám a blogon, te kíváncsi lennél rá? - Hát, hogy a pékbe ne!
9. Van kedvenc rajzfilmhősöd? Miért pont ő? - Igazság szerint jelenleg nincs, de kiskoromban imádtam Tigrist. Csak mert ő volt a legvidámabb és a legfelszabadultabb.
10. Mi a három legfőbb kívánságod? (Tudjátok, mint a mesében.) - Ez egy nagyon nehéz kérdés... Nem tudom, majd ha bölcsebb leszek talán.:)
11. Mi a kedvenc könyved? - A blogunk részéről ez egy 'Most komolyan?' érzetű kérdés. Sok van, nem tudnék választani!
12. Ha valakivel helyet cserélhetnél egy napra, ki lenne az? - Nem tudnék konkrét személyt mondani, de valaki olyanéba, akinek sok élettapasztalata van, hátha tanulnék tőle valamit... Vagy nem is tudom, egy szuperhős (hogy tipikus legyek).

12 saját kérdés:
1. Mit gondolsz a blog stílusáról?
2. Késztetett már más véleménye arra, hogy elolvass egy könyvet? Ha igen melyik könyv volt az?
3. Ha egy szóval kellene jellemezned a blogot, mi lenne az? (bocsi a lopásért, de az egy rohadt jó kérdés!)
4. Melyik bejegyzés fogott meg leginkább?
5. Melyik könyves karakter bőrébe bújnál szívesen
6. Gondolkodtál már a blogod jövőjén? És ha igen mire jutottál?
7. Láttad a facebookos kollázsokat, és ha igen, tetszenek?
8. Mi volt a legaranyosabb vagy pofátlanabb levél amit eddig kaptál a blogoddal kapcsolatban?
9. Gondoltál már arra hogy társulj valakivel?(tekintve hogy mi szép számmal vagyunk nálunk:D)
10. Mennyi idő míg megírsz egy bejegyzést?
11 Szeretnél valamit tudatni, legyen az bármi? Akkor ide írd!
12. Szerinted van értelme a kérdezősködésnek?

A 12 kiválasztott
1. Mimi- Mimi történetei
2. Hédi- Thinking About You
3. Evelin- Pergamenre hányt szavak
4. Norina- Önéletrajz
5. Dorothy Chanté- Die Verfluchten
6. Alexa S. & Kila- One Direction Sexual Fanfiction
a többi feldolgozás alatt:)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Jamie McGuire - Gyönyörű megváltás

Guillaume Apollinaire: Tizenegyezer vessző

Jeff Kinney: Egy ropi naplója

A. O. Esther interjú – avagy bepillantás az Eszter életébe, érzéseibe és álmaiba

Jamie McGuire - Gyönyörű esküvő