Udvarlós szerda

Azért ma, mert oly' mértékben ügyes vagyok, hogy elrontattam az időzítő beállítását, de azóta rájöttem...
Szóval, ha már engedélyt kértem a plagizálásra, íme az én Udvarlás Book Tagem!
1. Lépés: Kölcsönös vonzalom- azaz egy könyv, amit a borítója miatt vettél meg
Ha minden igaz és az emlékezetem nem csal, és persze NinjaDeltoidMacskáé sem, akkor nagyon valószínű, hogy ez a könyv az Enigma. (elmondása szerint a kezébe nyomtam a könyvet, és ráparancsoltam, hogy simogassa meg, mert olyan puha....én soha nem tennék ilyet!:D) Persze nem csak a borítója miatt vetem meg, de ez volt az, ami elsőre megfogott, utána persze a történet tette ugyanezt.

2. Lépés: Első benyomás- egy könyv, amit a fülszövege miatt szereztél be
Huh... Hát jóformán az összes, de ha nem is mind, akkor is minimum 90%-a. De most tényleg, nem az az első miután az ember a kezébe veszi, hogy elolvassa röviden miről is szól? Szerintem könnyebb olyat mondani, amit nem amiatt. Például így cselekedtem a Mercy Falls farkasaival, vagy a Csitt, csittel, vagy a Flat Out Love-val, és még egy párral.

3. Lépés: Csábítás- egy könyv csodálatos írással (pl rímek, stílus..)
Lehet, hogy egy kicsit pszichopatának fogok tűnni, már csak a könyv stílusa miatt is, de nekem nagyon tetszett A gonosz új arcá-ban az, ahogy az író átvezette a múltat a jelenbe. Ám le merem fogadni, hogy még egy jó pár könyv stílusa megfogott, de amilyen lyukas az agyam, csak a legutolsót képes megjegyezni...

4. Lépés: Első randi- egy első rész, aminek a hatására a sorozat többi részét is a magadénak akartad tudni

Minden egyes sorozat, amit eddig olvastam! Ez betudható annak, hogy sorozat gyűjtési mániám van, azaz ha már egy résszel rendelkezem, egyszerűen nem bírom ki, hogy a többi ne legyen az enyém... Most leginkább a Luxen sorozattal vagyok így, mert csak a második rész hibádzik!

5. Lépés: Éjszakai telefonálások- egy könyv, amit egész éjjel olvastál
Megint csak jó pár, de kifejezetten emlékszem, hogy A Végzet ereklyéiből néhány rész éjjeli olvasmány volt, mint ahogy legutóbb A Párválasztó is.

6. Lépés: Csak rád gondolok- egy könyv, amit képtelen vagy kiverni a fejedből
Most azt mondanám, hogy a Gyönyörű tévedés (amit majd vasárnap bővebben kifejtek), de úgy nagy általánosságban, ami sokszor eszembe jut az Orwell könyve, az 1984. Az a könyv egyszerűen zseniális!

7. Lépés: Testi kapcsolat- egy könyv, aminek imádod az érintését
Az első pontban említett könyv lenne az, s még néhány olyan, ami dombornyomot. Fogalmam sincs, miért is kedvelem őket annyira, de olyan puhák. A dombornyomás király!

8. Lépés: Bemutatás az otthoniaknak- egy könyv, amit szívesen ajánlanál a családodnak
Leginkább az anyukámmal, és a nagymamámmal osztozom a könyveket illetően, így minden olyan romantikus, vagy nyomozós, rejtélyes, nagy titkot őrző könyv számításba jön, amit nem a könyvolvasómon tárolok. A legutóbbi, amin anyukámmal osztoztam az a Luxen sorozat volt, pontosabban ő osztozik velem, mert eredetileg az öve a sorozat... De ki tartja számon?




9. Lépés: Közös jövő- egy könyv, vagy sorozat, amit minden bizonnyal a jövőben is elő fogsz venni
Velem meglepően sokszor megtörténik, hogy egy-egy könyvet vagy sorozatot előveszek egy kis idő elteltével, mindezt azért, hogy átfogóbb képet kapjak róla. Értsd úgy, hogy így több kis részletet észreveszek, vagy éppen teljesen másképp látom a történéseket. Így elöljáróban, talán Az ötösszámú vágóhídat, és az Ököl/jogot fogom újra kinyitni.

10. lépés: Oszd meg a szeretetet!
Mindenki, aki csak akarja, bátran töltse ki!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Guillaume Apollinaire: Tizenegyezer vessző

Kresley Cole - Az álmok sötét harcosa

Diana Wynne Jones: Az égi palota (Palota 2.)

Tiffany Reisz: A szirén (Eredendő bűnösök 1.)

Kresley Cole - A tél halálos csókja