Megint csak...

... eltelt egy hét, és én még inkább fáradtabbnak és elcsigázottabbnak érzem magam, mint eddig. Remélem ezzel csak én vagyok így s másnak sok-sok szabad ideje jut, az egyik kedvenc időtöltésére, az olvasásra! Hogy hű legyek az eredeti elképzeléshez, ma réges-rég elfeledett kívánság könyves posztot hozok, hisz mégis csak szerda van!
Nem is húzom tovább az olvasóközönség figyelmét, elárulom a könyv címét. (tegyünk úgy, mintha eddig észre sem vettétek volna a borítóról készült képet)

Ami *dobpergés*, Meg Rosofftól, a Majd újra lesz nyár.
Nem pont a legjobb indok, amit fel tudok hozni, sőt egyenesen nem szeretem, ha valaki ezzel jön, de én a film miatt akarom elolvasni. Igen, a film megnézése után kaptam kedvet... DE pozitívum, hogy a film elnyerte a tetszésemet, így arra merek következtetni, hogy a könyvvel sem lesz másképp.
Szóval ez is felkerült mind a kívánság, mind a várólistámra, csak sajna (de talán nem is) ki tudja mikor érek ehhez a könyvhöz, de legalább van időm beszerezni!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Guillaume Apollinaire: Tizenegyezer vessző

Kresley Cole - Az álmok sötét harcosa

Diana Wynne Jones: Az égi palota (Palota 2.)

Tiffany Reisz: A szirén (Eredendő bűnösök 1.)

Kresley Cole - A tél halálos csókja