Árammentes szerda...

Mennyi esély van rá, hogy épp szerdán nincs áram? De most komolyan, rendes vagyok és készülök, hogy ne mondhassátok, hogy oly' feledékeny vagyok (ami egyébiránt igaz lenne), hogy megint kihagyom a szerdai bejegyzést, erre majdnem egy egész napos áramkimaradás a jutalmam. Mindegy már hozzá lehet szokni, hogy az én szerdám, mások csütörtökére esik. De, ha még csak ennyi lett volna...

Van köztetek olyan, aki megégette már magát olvasás közben? És persze úgy, hogy miután lemerült a lámpája (zseb vagy mint nekem talpas akkumulátoros, amit imádok mert oda viszem ahova akarom) úgy gondolta, hogy majd a gyertya mellett is ugyanaz lesz a fényhatás, és természetesen a könyvnek sem lesz sérülése? Mindenki megnyugtatására a könyvemnek nem esett baja, és nekem is csak egy kis ujjbegy égésem van, holnapra már nyoma sem lesz! Mentségemre szóljon, nem vagyok ilyen béna, csak valamiképp kicsúszott az az izgága gyertya a kezemből...
Ha valaki megunná a sajátját,
szívesen veszem tőle, hogy magamnak nyerjek időt!

Akkor a lényegre is térnék, a mai kívánság nem más, mint Egy kis szabadidő. És nem ez nem egy könyv címe, örömömre! Mármint, ezt úgy kell értelmezni, hogy épp elég könyvem van, amit olvashatok, csak időm nincs, mikor ezt megtehetném. Még ha, azzal a közhellyel jönnek is nekem az emberek, hogy mindenkinek arra van ideje, amire akarja! Mert perpillanat nem érzem igaznak...

Szóval inkább legyen az a kérdés, hogy Nektek mi a kívánságotok! Vagy épp, ti mire nem értek rá mostanság? Írjátok meg, és ha lesz időm válaszolok! :D Dehogy, ha nem lenne akkor is kerítenék rá, szóval ki vele, mert válaszolni akarok!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Guillaume Apollinaire: Tizenegyezer vessző

Kresley Cole - Az álmok sötét harcosa

Diana Wynne Jones: Az égi palota (Palota 2.)

Tiffany Reisz: A szirén (Eredendő bűnösök 1.)

Kresley Cole - A tél halálos csókja