Szerda, mert nem felejttem el...

... és végre lett net is, hurrá!

Sajna kicsit megakadtam a könyvolvasásban. Ki gondolta volna, hogy itt a nyár (egyenlő tengernyi idő) és én meg a könyveim elkerüljük egymást... Na, de szerencsére vagy sem ahol épp tartózkodom (rendkívül titkos információ) esik az eső, így már van kilátás egy jó kis pihizésre A bűnössel, avagy bűnözésre.

Emellett fantasztikus ajándékot kaptam/nyertem és így végre nem a pénztárcám bánja majd a sok kiadást.... A legszebb az egészben, hogy már megvan a kiszemelt, szóval rettegjen a Gyönyörű tévedés, mert jövök!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Guillaume Apollinaire: Tizenegyezer vessző

Kresley Cole - Az álmok sötét harcosa

Diana Wynne Jones: Az égi palota (Palota 2.)

Tiffany Reisz: A szirén (Eredendő bűnösök 1.)

Kresley Cole - A tél halálos csókja