Már majdnem...

A közelmúltban több Shadowhunters szereplő színészi kilétére is fény derült!
Még Magnus és Jocelyn keresése folyik...
Az eddigiek:
Jace
Clary
Izzy
Simon
Alec
Luke

Igazság szerint teljesen meg vagyok elégedve az eddigi színeszekkel kivéve egyet... sajna Luke nem az lett, akit elképzeltem, sőt meg sem közelíti...
Talán azért, mert szerettem a True Bloodot, valamiért Luke-ot mindig úgy képzeltem el, mint ahogy Alcide kinéz, de ez meg sem közelíti!
Most komolyan melyiket választanátok? Mert én mindenképp a jobb oldalit! ;D

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Guillaume Apollinaire: Tizenegyezer vessző

Kresley Cole - Az álmok sötét harcosa

Diana Wynne Jones: Az égi palota (Palota 2.)

Tiffany Reisz: A szirén (Eredendő bűnösök 1.)

Kresley Cole - A tél halálos csókja