Cassandra Clare - Mennyei tűz városa

Újabb könyv Cassandrától, a Mennyei tűz városa...
Arra az elhatározásra jutottam, hogy egy kicsit radikális leszek, és nem az elején, hanem a végén kezdem a sorozat kivesézését! Vagy kezdjük, még nincs kőbe vésve. Ez nem azt jelenti, hogy fordítva olvastuk, vagy ilyesmi, sőt én minden véleményt közvetlenül azután írtam, ahogy letettem a könyvet. Ebből kifolyólag az összes általam írt részről a pillanatnyi (akkori) véleményem fog előkerülni. Akkor kezdeném is a legfrissebbel!
A könyv hátoldalán:

A Végzet Ereklyéi zárókötete 
Erchomai, mondta Sebastian. Jövök.
Árnyvadászok 
A sötétség visszatér az árnyvadászok világába. Miközben minden széthullik körülöttük, Clary, Jace, Simon és a barátaik összefognak, hogy megküzdjenek a nephilimek valaha volt legnagyobb ellenségével: Clary saját bátyjával.
Sebastiant a világon semmi sem győzheti le; – egy másik világba kell talán utazniuk, hogy esélyük legyen? Életek vesznek oda, szerelmeket áldoznak fel, és minden megváltozik a Végzet Ereklyéinek befejező kötetében.

Erről a részről a legnehezebb írni, talán, mert ez egy lezárás..ki tudja?! Vagy, mert nem is lehet róla anélkül, hogy bármit el ne árulnánk. Kb három szó ismétlődött folyamatosan a fejemben olvasás közben:"Ne! Nem lehet! Most miért?" és ezzel a három szóval össze is lehet foglalni az egészet. Ohh talán egyet kihagytam, "Ő most miért halt meg?????". De azért nem volt ennyire negatív az összkép, csak úgy éreztem, hogy tét nélkül hullanak a szereplők. (NinjaDeltoidmacska teljes egyetértését is megkaptam!) Tényleg nem fikázni akarom, de majd láthatjátok, hogy a sorozat elején is kicsit szkeptikusan álltam hozzá, majd megszerettem, de bármit megadtam volna egy NEM ilyen lezárásért...bár lehet, hogy csak azért, mert lehetetlenül szerettem volna, hogy tökéletes happyendje legyen. Hát ez részben meg is kaptam. Mint mondtam volt jó része is, mármint boldog, csak nagyon lassan indult be, és néhol egészen kiszámíthatóra sikeredett. Hangsúlyozom néhol, mert a végén azért meglepett XY kérése, és annak következményei. Mindenesetre arra jó volt, hogy a következő sorozatait mindenképp elolvassam! És arra is, hogy jó néhány foltot betömjön, bár ebben azért Magnus is sokat segített! De nem eleget, mert hát kérdéseim örökre maradnak, legalább van min vitázni Ninjával;)
≈Így a végén azt érzem, hogy ez korántsem egy lezárás, inkább csak egy szál ideiglenes elhomályosítása, amire talán később visszatérünk. Ha esetleg valakinek akad egy értelmes családfája azt szívesen venném, mert én még messze vagyok az összeállításától!
10/9

Megjegyzések

  1. Imádtam ezt a sorozatot. :) Cassandra Clare másik sorozata (Pokoli szerkezetek) is hihetetlen jó volt. Nekem talán még kicsit jobban is tetszett a Végzet ereklyéinél. Írtad a családfát. A Hercegnő című könyvben van egy, de nem az összes család szerepel rajta. Ha nincs meg neked az a sorozat nagyon szívesen elküldöm. :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Guillaume Apollinaire: Tizenegyezer vessző

Tiffany Reisz: A szirén (Eredendő bűnösök 1.)

Kresley Cole - Az álmok sötét harcosa

Kresley Cole - A tél halálos csókja

Megint esik, szerda