Agatha Christie: Nyílt kártyákkal


Ebben a krimiben négyre korlátozódik a gyanúsítottak száma. De ne higgyük, hogy így kevésbé izgalmas a történet. Mind a négy embernek volt oka és lehetősége is a tett elkövetésére. Ismét Poirot szürke agysejtjeire vár a feladat, hogy kiderítse az igazságot.

~Nos maga az ismertető nem mond sokat a történet viszont annál izgalmasabb. Mikor a kezembe kaptam gondoltam végre egyszer én is rá fogok jönni ki a gyilkos hisz négyből csak kitalálom a 25% hogy csak igazam van...aha hát nem.Csak kapkodtam a fejem hogy ő a gyilkos de nem mert ő áh ő biztos nem vagy mégis?Egy szóval kellemes hétvégi krimi ahol mindenki bűnös egy kicsit.A kis belga pedig szerethető mint mindig és megtudhatjuk tőle azt is hogy milyen fontos ki hogy bridzsezik...

Kedvenc szereplő(k): Poirot, Mrs. Oliver, Mrs. Lorrimer
Amit szerettem: nem jöttem rá ki a gyilkos (kriminél szerintem ez pozitívum)
Amit nem szerettem: -
Kedvenc idézet: "A legtöbb gyilkosság ostoba, elfuserált, véres ügy – ebben egyetértünk. Ám a gyilkosság művészet is lehet. És a gyilkos művész!"
10/10

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Jamie McGuire - Gyönyörű megváltás

Guillaume Apollinaire: Tizenegyezer vessző

Jeff Kinney: Egy ropi naplója

A. O. Esther interjú – avagy bepillantás az Eszter életébe, érzéseibe és álmaiba

Jamie McGuire - Gyönyörű esküvő