Megjött a csomag!


Végre!!! Nagyon vártam!
Úgy volt, hogy hamarabb rendelem meg a Flat Out Loveot, de be szerettem volna várni a Matt-es szemszöget. Mint kiderült, arra még legalább 1 hónapot várni kell, így inkább most rendeltem. Persze azt is szem előtt tartva, hogy a mai napig járt 1 ajándék Elit Teames táska a rendeléshez. És a Demonglass-Démonüveget is megrendeltem, ha már lehetett, természetesen, ha két könyvet rendelsz már a kiszállítás is ingyenes. :) Szóval nagyon jól jártam és nagyon örülök is nekik!

Fontos közlemény: Le ne maradjatok a holnapi Olvasás Éjszakájáról, több infó. Én ott leszek, és ti?

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Guillaume Apollinaire: Tizenegyezer vessző

Tiffany Reisz: A szirén (Eredendő bűnösök 1.)

Kresley Cole - Az álmok sötét harcosa

Kresley Cole - A tél halálos csókja

Megint esik, szerda